Lördags rapport

Dålig uppdatering på den här skiten, jag vet!

Sitter och väntar på att kycklingen ska bli färdig grillad, att potatisen ska bli klar och att salladen ska bli färdig hackad. Inget görs av sig själv längre har jag hört, fan.

Tydligen 1 vecka och 2 dagar sedan det senaste inlägget blev publicerat. Mycket bra. Vad har hänt sen senast?
Mycket handlar om, som ni vet, fotboll, träning och jobb. Thats it.

Fotboll:
Spelat 4 matcher i Norrettan. 4 vinster och nykomlingar på det, nej det blir inte mycket bättre. Helt ofattbart jag vet. Träning imorse, kl 08, helt underbart att köra ur sig lite på morgonkvisten och sedan åka till jobbet. 3 matcher väntas spela på mindre än 1 vecka.  BP imorgon, borta. Återstår att se hur det går. Onsdag väntar ett möte mot Norrstrand i Svenska cupen, även där borta. Sedan Danmark hemma lördag. Tuff vecka men sjukt kul!

Träning:

Gymmar på för fullt. 4ggr/veckan. Morgonpromenader innan frukost ca 3ggr/veckan. Mitt mål är att bygga muskler och få en, så gott det går, deffad kropp, utan att gå på några strängare dieter. Självklart gymmar jag för att gynna mitt fotbollsspelande också.

Jobb:
Jobbet flyter på. Fösöker så gott som det går att byta och fixa så att det ska stämma överens med fotbollen, lite pyssligt är det allt men det funkar. Har snälla arbetskamrater som förstår mig och mitt stora intresse till fotbollen. Tack. Kunderna är dessvärre. Ibland blir man matt. Hade en kund idag som skulle ha hjälp med skor. "-Kan du hjälpa mig att ta fram en sko?" Ja visst kan jag det, vilken sko vill du ha? frågar jag. "- Den vita skon där, och hon pekar, den som står rakt fram" Oh My God, ibland har jag bara lust att säga precis vad som flyger upp i mitt huvud. Vi har ju inte riktigt bara EN vit sko på väggen utan 7865st!! Ibland undrar man ju vad folk tänker med.



Ikväll blir det favvo efterrätten också! Mums! Möjligen lite schalger annars stenhård laddning inför imorn är vad som står på schemat denna kväll.


PEACE OUT!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Kul att läsa din blogg. Skriv gärna mer om styrketräningen och lägg ut lite bilder på muskler. Jag tränar också hårt och vill bli deffad så det vore kul att få se hur det går för andra.

2009-05-20 @ 12:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0