25/11 --->LÖNING!

Godmorgon. Onsdag den 25:e, ledig dag och det nalkas löning. Underbart för en fattig kommande resenär.

Har varit vaken en stund nu och gjort klart inlämningsuppgiften som ska vara inne nästa vecka. Det blir att skicka in den tidigare, då vi som sagt åker på fredag. Tentaplugget börjar jämna ut sig. Förstår mer och mer nu, vilket känns skönt. Synd att det bara återstår 2 dagar till povet. Än är inte allting på plats men snart så.

Gårdagen blev intensiv. Pluggande samtidigt som jag stykte lite kläder inför resan. Nytta med nöje alltså. Har inte riktigt någon stenkoll på vad det är jag har med mig och inte. Förhoppningsvis hinner jag gå igenom det innan fredagen. Annars blir det lite lätt panik på fredag morgon.

Dagen då?
Nu väntar ett stenhårt gympass. Därefter lite inhandling till resan. Prio 1: en stereo, eller bara högtalare på batteri som kan tas med på stranden. Orkade inte göra en massa skivor så vi bestämde oss för att köpa högtalare eller en stereo med kabelintag för ipoden! Sen är det hem och pkuggning för hela slanten innan Tone kommer hit vid 17-tiden för en lite makeover. Hårfärgning och klippning. Ikväll väntar sedan Betnér på maximteatern.





Packingen so far..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0