Torsdag

Godmorgon allesammans..

Redan torsdag och veckorna bara springer iväg. Helt sjukt. Imorgon är det 2 veckor kvar tills vi åker till Thailand. Har nog inte riktigt förstått att vi ska iväg än.

Gårdagen blev jobb till kl 20. M berättade igår morse att han skulle åka iväg med jobbet till GBG. Så han kommer hem först ikväll. Jag åkte hem till Pappa och kollade igenom grejer till resan. Hämtade ryggsäcken och några sommarplagg. Därefter åkte jag til Tone för att se hennes lilla packhög, och jag säger då bara det, jag har hittat en som är ännu värre än mig själv! Thank god! Så förhoppningsvis kommer jag inte att vara värst i år =)



Nu har vi också bokat hotell och spabehandlingar till helgen. Ska bli grymt skönt att komma iväg. Vi åker på fredagen efter jobbet och stannar tills på söndag. Lördag förmiddag är det bokat för SPA! Vi kommer att få en sk Sportkur på 1tim och 15min.
Inleds med bodyscrub som bl.a stimulerar blodcirkulation och avlägsnar döda hudceller, följt av en uppmjukande helkroppsmassage med muskelavslappnande oljor.

Perfekt med en bodyscrub såhär innan resan. Kanske färgen vill fästa lite bättre.


Idag är det jobb till 17.30 som gäller. Därefter tänkte jag gå på ett spinnigpass. Men nu först ska jag ta mig till gymmet för ett ryggpass!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0