Lördag=matchdag!

Godmorgon. Ingen speciell sovmorgon idag inte, fastän det är helg och allt. Tror jag mer eller mindre har vant mig, eller så är det så att jag inte har tid att sova för att det är så sjukt mycket grejer som jag vill göra.

Idag ska M iväg på fotbollstunering med jobbet. Jag ber till Gud att inga ben ska brytas. Vi pratar otränad, vild galning (på fotbollsplan), kan det sluta på något annat vis?? Haha..

Matchdag även för mig!! Samling 11.30. Undra vad man ska hitta på och göra innan dess? Hade iofs vart kul att kika när M spelade med orka åka till Ludvika. Blir nog hemma och laddar med mat och med lite läsning ur mina nya böcker. Det gillar vi!!




So long...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0