Plugg, plugg och åter plugg

Så skulle man kunna summera min vecka. Jag har inte tränat sedan lördagens match pga feberkänningar och ont i halsen. Däremot har jag spenderat all min lediga tid åt att plugga. Jag tycker att det är väldigt kul att jag äntligen har fått komma igång med kurserna, jag är fortfarande lika inspirerad som jag var i början, dock fick jag reda på att jag kom in på kursen 4 dagar efter alla andra så jag jobbar för fullt med att komma ikapp med inlämningsuppgifterna. Jag börjar sakta men säker också att göra det.

Idag hann jag med att vara med på en föreläsning i kursen. Dagens föreläsning handlade om video -och rörelseanalys. Och ännu en uppgift ska göras. För underbart. Längtar lite tills jag får vara med på de praktiska föreläsningarna, det ska verkligen bli så spännande.

Veckan har sett ut som följande, tidiga mornar för att hinna plugga och laga mat, för att senare åka till jobbet kl 10 och efter det hem igen och återigen slå upp böckerna. Tidiga mornar och sena nätter. Sena och sena.. men är man van vid att lägga sig runt 22-tiden så är 23.30 tiden sena nätter för mig.




Nu känner jag att det inte är lång stund kvar tills ögonlocken inte orkar hålla sig öppna mer. En sista finputsning på inlämningsuppgiften "granskning av ett detaljprogram" sedan är det faktiskt tack o gonatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0