TENTAN..

Tentan gick ju riktigt bra faktiskt! Tror jag iallafall. Var inte ett överdrivet svårt prov, trodde det skulle vara värre efter alla dessa "checklistor" vi fått, och som jag har pluggat. Men det är ju bara bra med allt "onödigt" plugg för då kan jag ännu mer! =)


Började morgonen med en promenad på en timme. Sen gick jag igenom allt för sista gången innan det bar iväg till Falun runt 12-tiden. Var klar med provet strax efter kl 14, satt ungefär i en timme, alldeles lagomt. Därefter blev det en vända på stan med Tone och en sväng på kupolen.
Nu väntas fotbollsträning kl 19.30, men innan dess ska det hinnas med att solas lite! =)


Jag är sååå glad att provet äntligen är över, nu är ja människa igen. Phu!






Nu är nästa prio HELGENS MATCH!!! Vinna vinna vinna är ett måste!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0