Assisterande coach...


... har varit dagens uppgift!

Vilade från träningen helt idag då jag har känning i baksida lår. Däremot fick jag assistera Peter som hoppade in och körde träningen idag istället för coach 1 som var borta. Så det blev tillslut två stycken målvaktsnördar som höll i dagens träning. Men vi lyckades nog ändå tror jag! =)

Nu är det dags att ta och bädda ner sig i sin varma säng, först idag slog vi på vämen här i huset och jag lovar det är såååå sjukt kallt!!! Men innan jag stänger igen mina grön/blå/grå (???) ögon ska jag hinna med att läsa några sidor ur Tina Nordlunds bok!


Imorgon är det möte med någon köksnisse då det är dags att riva ut köket här... M ska påbörja ännu ett projekt! Det är på tiden om ni frågar mig ;)


Nej, sängen var det ja!


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0