Jobb, instruktion och träning..


... där har ni min dag.

Jobbet gick ganska trögt, men det beror till mestadels på att jag är så sjukt trött.. Jag skulle behöva gå och lägga mig nio på kvällarna men det hinner jag inte. Mycket som ska grejjas och fixas så ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar.

Hann vara hemma i ca 30 min innan det var dags att dra iväg till gymmet för ännu en instruktion. Den här gången var det Mickis som ville ha hjälp med lite upplägg. En fortsättningsinstruktion och gud så roligt det var. Där känner jag att jag mer hör hemma än med dessa basic upplägg. Så det kanske inte skulle vara så fel med en steg 3:a i gymutbildningen. =)

Direkt efter gymmet väntade fotbollsträningen och nu några timmar senare är jag äntligen hemma. Det kommer nog att bli ganska intensivt nu dagarna innan licensieringen på lördag. Jobb, instruktioner och fotbollsträning. Gymträning för min egen del uteblir nog tyvärr denna vecka. Om jag inte får in ett pass imorgon då.. =)


Nu är det dags att göra sig iordning för sängen. Somnar jag innan 22 så är ju det en början!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0