Livsglädje



Dagen har gått i ett.
Jobb till halv 4, hem och städa, instruktion mellan kl 17-18, fotbollsträning kl 18:45-20.15.
Nu har jag äntligen kommit hem och fått lite påfyllning i magen och ska faktiskt snart ta och lägga mig.


Dagens instruktion var helt grym. Äldre människor som verkligen visar att dom vill, vågar och kan, kan man ju inte annat än att bara älska. När man sedan inser hur mycket dom uppskatter en för just den där lilla stunden så blir det ju inte sämre. Så som dagens instruktion avslutades önskar man att alla instruktioner kommer att avslutas. Livsglädje helt enkelt.


Imorgon är det dags igen. Instruktion nr 5 och som jag älskar det!


Fredag imorgon, heeela dagen lång. Fredagsmys är var det blir!
Jag älskar fredagar.


På lördag är det dags för bröllop. Morbror gifter sig! ♥ Kl: 15 är det dags.
 Tyvärr missar jag själva brölloppet, den finaste delen av det hela. Men jag missar inte den bästa → festen Jihoooo!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0