Matchdag!


Godmorgon!

Helg och sovmorgon gillar vi starkt! =) Sovmorgon till halv 10, grymt skönt. Har fått i mig lite frukost och nu ska jag ge mig ut på en liten promenad till stan för att kika in Intersports utbud. Är behov av ett par nya springtights.

Idag väntar både match och bröllop. Kul att det händer lite. KL: 14 är det matchdags. Hemma på IP mot Umeå Södra. Senaste mötet mot dom, borta, slutade 4-4 efter en helkonstig match. Så det återstår att se hur det går idag! Bråttom, bråttom hem är det efer matchen. Duscha, blåsa hårtet, platta håret, sminka sig och byta om.. Allt detta ska ske på så kort tid som möjligt och jag lovar, det är inte fröken Bengtsson så bra på tyvärr. Men jag ska göra mitt yttersta!!

Nu är det dags för att komma ut och få lite frisk luft. Intersport och tillbaka.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0