Back Home


Har fått i mig en stoor portion av bacon och makaroner och så ketchup såklart. Så nyttigt och så gott! =) Man måste ladda på rikligt med mat efter ett hårt träningspass! Träningspasset gick bra trots att jag körde själv. Det är klart att man alltid får en extra kick när man har någon som står på sidan och puschar på en men det gick bra ändå. Då vet jag det till nästa gång. Det visar sig imorgon om jag tog i tillräckligt nog! =)


Sitter i soffan och kikar Wallander på 4:an. M är på hockeyträning och jag är lite sugen på en Hägendaz glass. Strawberry Cheeskake. Min absoluta favorit. Återstår att se om M hör min bön och har något med sig när han kommer hem. Hoppas.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0