Godnatt!


Här ligger jag i sängen och klockan är bara tjugo över 9. Underbart. Tänkte läsa/plugga lite eftersom jag inte hann plugga så speciellt mycket innan frissan. Håret blev bra. Färgen är jag nöjd med, hon kunde dock ha tagit lite mer på längden bak. Men jag får platta igenom det imorgon och känna efter först.

Imorgon väntar återigen en jobbdag. Tänkte försöka ta mig ut på en springtur innan jobbet. Återstår att se. Jag ska aldrig lova någon för jag vet hur jag är när klockan ringer imorgon och speciellt om inte vädret tillåter. Då är jag helt plötsligt svag och trött och måååste bara få sova. Haha.



Nu så, läsning. Engelsk bok var det också. Man tackar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0