Hej på er alla...

... i söovädret!

Har nog snöat hela dagen tror jag bannemej. Inget mig emot. Jobbat och träningsledig så jag behöver inte vara ute i tokvädret. Värre om det skulle hålla i sig till på fredag. Då är det återigen dags för träning → utomhus! Nog vill jag ha vår och sommar men idag spelade det mindre roll.

Inget inlägg imorse. Nej. Blev heller inget gym. Kände att jag inte pallade med det. Har jag blivit för bekväm nu när jag dels vart ledig från jobbet i 4 dagar, sedan varit sjuk, och därav inte haft orken att träna? Kanske, kanske inte.. Helt klart blir det jobbigt när man inte håller sig till rutinerna. Att ta sig tillbaka alltså. Därför tar jag mig i kragen och ser till att det blir ett pass på gymmet imorgon.

Efter jobbet åkte vi och handlade på maxi. Hem lagade mat, och sedan har vi ägnat oss åt hemsysslor. Ibland måste man bara. Nu väntar soffan och sedan sängen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0