Hmm...

...vart ska jag börja?

Förlusten i semin eller "magsjukan"? Hur som helst, gårdagen blev inte någon alltför lyckad dag.

Förlorade tyvärr semin mot FBK. Segern var hur rättvis som helst. Vi seplade inge bra och då är man tyvärr inte värda att vinna.
Innan matchen kände jag hur jag bkev mer och mer illamående. Inte nervositet-illamående utan jag hade ont i magen och det kändes som om jag skulle spy. Hur som, jag var kvar och kollade damernas finalmatchen sedan var det raka vägen hem och till sängen.
Har nu legat i sängen sen dess, spytt 2 ggr och har varit allmänt klen. Har inte ätit sedan lunch igår runt 2-tiden. Kanske dags att få i sig något?

Ledig idag och imorgon, känns ju sådär att man är sjuk då. Typiskt. Träning ikväll och jag vill verkligen träna. Jag känner mig bättre nu men frågan är om jag kan smitta andra? Om jag nu har haft en liten magsjuka eller om det möjligen har vart någon form av matförgiftning?
Idag var det ju träning sen skulle vi ju käka och mysa efteråt med laget.

Återstår att se hur jag känner mig resten av dagen.



Nu väntar blåbärssoppa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0