Redo..


...för skottning och andra hushållssysslor.


Efter skapligt många timmars sömn, om man jämför med vissa, så var jag ganska pigg när jag vaknade imorse. Att jag hade sovmorgon till 11 är en annan femma. Jobb väntade mellan 12-16.
Gårdagen blev en grym kväll. Roligt att träffa grabbarna igen och att gå ut på en annan ort. → FALUN! Vi hann med Åh och en sväng inne på Etage. Åh var ingen större höjdare tyvärr, mer eller mindre lite av en besvikelse. Hemma strax efter kl 4 efter att M hämtat oss! ♥ Att det blev så sent berodde på taxin, som vi skulle åka med först, som var så fruktansvärt sega. 10 min blev helt plötsligt 1 h. Tackar.


Nu då;
hemma från jobbet och det är dags att ta tag i hushållssysslorna. Först ut skottning!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0