BedTime

Träningen gick sådär. Jag trodde helt ärligt att jag skulle komma till ett grönt IP, men ack så fel jag hade. Det absolut värsta jag vet när jag ska spela är en snöfylld plan. Där försvinner min motivation liksom, tyvärr. Men vi går väl mot bättre tider? Så hur blir vädret denna vecka? Sol? Snälla!!




I morgen
24.03.2010

Skyet Svak vind, 2 m/s fra sør-sørøst

Skyet. Svak vind, 2 m/s fra sør-sørøst. 0 mm nedbør i døgnet.

Torsdag
25.03.2010

Skyet Svak vind, 3 m/s fra øst-sørøst

Skyet. Svak vind, 3 m/s fra øst-sørøst. 0 mm nedbør i døgnet.




Ser inge vidare ut måste jag säga.. =(



Nu är det läggdags. Har varit trött hela dagen idag så läggdags tidigt är vad som gäller för att orka med morgon dagens jobb. Imorgon väntar äntligen ett gympass. Som jag längtar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0