Första dagen avklarad..

...på det ny jobbet och jag tror att det gick bra.

Det kändes bra iaf. Hoppas dom andra också tyckte att det gick bra. Packning av sterila varor till en mängd olika sjukhus, det var vad som gjordes. Det som är så skönt är att tiden går fort, man har alltid något att göra. Ett stort plus är ju också att man är hemma strax före kl 4, och sedan är det grymt skönt att få en promenad till och från jobbet. Det negativa som jag känner såhär efter en dag är att det blir mycket lyft för ryggen vilket jag inte riktigt är van vid, så prio på gymmet kommer härdanefter att ligga på ryggen.

Nu har jag hunnit plockat ur väskan sen helgen och sedan diskat och plockat lite här hemma. Träningsväskan ska packas sedan väntar fotbollsträning om en timme! Me Like! Vädret gör ju det hela inte sämre heller. 6 plusgrader och dropp från taket, våren närmar sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0