Godmorgon alla glada!

Det är redan torsdag och den här veckan har bara sprungit iväg. Shit så fort det går. Imorgon är det redan freeeeedaaaag!! =)

Det blev ett rygg och biceps pass igår på gymmet, därefter blev det blixtenfart hem för 15 min senare skulle jag ha hämtat upp Josse och vara hos D och Sarra. Tidsoptimisten själv! Jag vet. Men, med en snabbdusch och klädombyte på ca 7 min så kom vi allt i tid ändå! =D

När jag väl kom hem från "tacofesten" blev det en stor överraskning då M kommer in genom dörren. Var meningen att han skulle ha kommit hem först imorgon men tydligen så fick dom åka en dag tidigare. Me Like!


Jag och Josse har haft världens problem att hitta MV-kläder. Vi har fått nya sponsorer till klubben så vi måste bya. Gillar verkligen min förra tröja, den är perfekt, och nu finns den inte kvar att köpa så något nytt måste det bli. Vi troooor vi bestämde oss igår, beställningen är inlagd men det visar sig om det passar eller inte. Kan inte bestämma mig för vilken färg dock.... Men det blir en surprise! =D


Nu väntar work till halv 4 sen är det möte som gäller. Därefter ska vi till Leksand och Ejendals Arena med fotbollslaget ikväll, vi tror vi ska lira curling men ingen som riktigt vet säkert!

TJO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0