Godmorgon

Mår möjligtvis liite bättre idag. Har precis duschat så just för tillfället känner jag mig lite piggare. La mig ganska tidigt igår men kunde verkligen inte somna, typiskt. Men när jag väl slocknade så sov jag som en stock. Vaknade runt 9 tiden och sen dess har jag duschat och packat lite inför resan imorgon. Ska bli så sjukt roligt med utbildningen hoppas bara att blir lite piggare iallafall. Inte roligt att vara hängig när man ska träna och umgås med folk hela hela dagarna.

Dag nr 2 utan träning. Känns mer eller mindre som en katastrof. Jag vill träna!!! Förhoppningsvis får jag ta igen allt till helgen. Blir nog ett och ett annat träningspass där nere men frågan är hur hårda träningar. Vill ju ändå vara i bra form till nästa veckas fotbollsträningar.


Nu ska jag fixa smoothie sen är det dags att bege sig mot jobbet. Jobb 11-20. Ledig dag imorgon, och resten av veckan. Och nästa vecka börjar ett nytt mission... återkommer om det senare men nu återstår bara 3 dagar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0