Intervjuad

Gymmet gick bra men det är så sjukt mycket mer folk på eftermiddagarna än vad jag är van vid på mornarna. På mornarna snackar vi 3-4 pensionärer och någon mer, och nu snackar vi fullproppat! Jag behövde inte vänta på någon maskin och tur var väl det.
Fotbollsträningen var bra. Spänstträning och sedan blev det en 2 mot 3 övning. Roligt var det. Ännu roligare var det att träffa D som äntligen är tillbaka igen. 

När jag väl kom hem och precis skulle till att äta ringde telefonen. Det var damfotboll.com som ringde och ville ställa några frågor då dom skulle göra ett reportage om KIK på hemsidan. Lite om hur säsongen ser ut, spelare, laget och målsättning. Självklart tippade jag oss som seriefavoriter. =) Måste ju ha några mål att sträva efter!

Nu är det dags att slå huvudet i kudden. Imorgon väntar jobb 12-20 på Team men innan det blir det gym och sedan frukost med Tone på Blombergs Café! Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0