Påskhandlat

Är vad vi har gjort idag. Ägg är ju det självklara valet i denna handlingen och för att inte nämna allt godis, som givetvis bara är till för alla söta påskkärringar. Nej, precis så var det ju inte.. Men jag erkänner, jag är en riktig godisråtta och efter alla dessa försök så inser jag nu att det är kört. Jag är helt enkelt obotlig.







Nu är det dags att ta fram F&S böckerna. Provet ska skrivas imorgon och jag måste tyvärr erkänna, här också, att jag inte har pluggat någonting alls. Usch. Har lite ångest. Jag tror jag kommer klara det tack vare min kurs i höstas men tänk om jag inte gör det, pinsamt. Jag får självklart skriva om det men det här ska ju jag bara kunna så ett omprov på detta, nej tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0