Super lunch

Stenhårt benpass var vad som väntade imorse. Och så blev det allt. Shit vad slut jag var. Träningsvärk imorgon kommer inte oväntat om jag säger så.
Jobbet idag var helt underbart roligt. Inte jobbat på Team på en hel vecka och det var super skönt att få komma tillbaka. Det var fullt upp hela dagen med ombyggnad och med kunder så timmarna bara sprang iväg. Känner att jag kommer att sakna att träffa så mycket folk och speciellt sakna alla underbara människor på Team. Jobbigt.
Jag lyxade till det rejält till lunch idag, blev den bästatse kycklingsalladen från Kompis. Som jag älskar den.




Har precis kommit hem efter en vända till SandyBay. Blev lite onsdagsmys med tjejerna trots allt. Nu ska jag borsta tänderna och fixa lite inför morgondagen sen är det sängen som väntar. Man måste vara utvilad när man ska upp så tidigt.



Godnatt!♥


Förresten fick godkänt på kompletteringsuppgiften som jag lämnade in försent och allt. Underbart. En sak som jag dock är helt förtvivlad över är att anmälningstiden till högskoleprovet har gått ut!!!!!! Jag måste ju skriva provet!! Ska göra allt för att försöka få göra en efteranmälan!! Fan! Fan! Fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0