Tjänstledigt

Hemkommen efter en lång dag på jobbet. Konstigt att alla 11-20 dagar alltid är så förbaskat långa. Men nu är det gjort. Ledig i härliga 5 dagar!

Det jag pratade om imorse var att jag endast har 2 dagar kvar att jobba på Team Sportia. Jag har tagit tjänstledig i en månad för att prova på ett annat jobb då tiderna, 7-15.30, kommer att passa bättre med min fotboll. Kupolentiderna är ju absolut inte optimala då man vill spela fotboll. Så nu tar jag chansen och provar på ett lager jobb och hoppas därav att jag kan koncentrera mig helt på fotbollen.
Jag börjar mitt nya jobb måndag nästa vecka. Jobbar där måndag, tisdag och torsdag. Och sedan gör jag mina två sista dagar onsdag och fredan på Team Sportia nästa vecka. Ska bli spännande och intressant.
 


Har gjort ett mycket grymt inköp idag på Team. Nike Lunarglide. Jag är mycket nöjd! Kolla vilka snyggingar!




Dessa kommer inte bli någon ren springsko utan mer ha på gymmet/stan sko. En sko att ha mer till vardags helt enkelt.

Nu väntar soffan och teven en stund sedan är det dags för sängen och kurering inför morgondagens resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0