Tråkgöra

Att betala räkningar. Det kan ju aldrig vara roligt. När man för en gångsskull får lön då ska man betala räkningar och sen är det inte mycket kvar efter det. Tack för den liksom.

Hade tänkt att jag skulle hinna med ett gympass idag men det gör jag inte. Har massa annat att stå i idag. Har vart på underbara maxi, betalat räkningar, bokat tågbiljett, ska tvätta, köpa hårfärg och packa kläder för morgondagen. Shit. Fotbollsträningen börjar kvart i sju så det är lite tajt.

Tågbiljetten. Ja, jag ska ju till storstan och jag åker redan imorgonkväll. Match mot Tyresö och Karin väntar på söndag så då passar det ju inte bättre att jag åker dit tidigare och spenderar helgen med henne. Var dessutom ett tag sen jag var i storstan så det blir perfekt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0