Ångest?



Hädanefter har det bestämts att under min diet så ska det finnas dagar, läs en dag i veckan, då jag ska äta något extra extra gott (=extra många kalorier) för att chocka kroppen och på så vis öka förbränningen. Den dagen blev idag. Jag har chockat kroppen med att smälla i mig pizza!

Efter test matchen som spelades, vilken vi även vann med 5-0, väntade pizza och lite avsked för amerikanskorna. (Avskedsfesten fortsätter dock). I och med detta så blev det några pizza bitar. Sjukt gott måste jag erkänna, men jag kan också erkänna att ångesten smyger sig på sakta men säkert. Meningen var att jag egentligen skulle ha min "ätardag" på söndag efter invägningen, typ som frukost, alltför att inte äta så sent på dagen och det är just det som är felet. Pizzan jag åt idag var inte till frukost så jag hoppas inte att det satt alltför djupa spår! =)


"Avskedsfesten fortsätter". Precis. Ska byta om nu för att senare dra iväg till stan och säga hejdå to the americans! Kommer att bli jobbigt..

Så dags att ta av sig dessa mjukisbyxor och dra på sig ett par jeans för en gångs skull! ;)



Först bilder från kvällen:









schyssta märken i golvet!





fina inomhushallen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0