Presenter!!






Mobil x8.

Pengar.

Blommor.

Underkläder.

Parfym.

Kylplatta till datorn.

Vas.

Postfack.

Hjärtformad "Välkommen" skylt.


Tack tack och tusen tack för alla presenter!!


Dagen har varit bra. Benpasset gick bra. Jag väntar träningsvärk imorgon kan jag säga.
Fredag imorgon. Äntligen!! Jag ser framemot helgen sååå!!! Om vädret tillåter kommer jag att börja dagen med  en morgonpromenad. Det är ju ändå 7 plusgrader just nu så det ser ljust ut. Jag tycker det är så jobbigt att gå ut när det är för kallt. Så nu känner jag att jag måste ta chansen medan det är plusgrader! =)


Lite packning inför helgen återstår innan det är dags att sova. Måste försöka få några timmar om jag ska orka upp vid 5 snåret!


Godnatt! ♥


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0