Suck.


Jag kan inte påstå att det gick alltför bra idag. En sak som chockade mig var DTK-delen (diagram och tabeller) som gick hur bra som helst och som jag var klart bäst på. Just den delen som jag absolut inte hade tränat på. Tack för det.

Nu är det väl bara att ladda inför vårens prov... Jag vet ju vad som behövs tränas på och eftersom jag behöver ett bra resultat så vet jag också att jag måste börja träna i tid - på riktigt den här gången!


Efter provet åkte vi till Vallen för att kolla Brages sista match. Det var en ganska så kall och tråkig match som slutade oavgjort.


Nu är det dags att få i sig lite mat.. Kvällen är inte riktigt planerad så det återstår att se vad som hände och sker.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0