Jag är fri



The D-day, som jag har längtat såå efter!

TENTAN ÄR GJORD!

Jag känner mig så befriad!





Tentan tog inte mer än 1,5h så halv elva var jag klar i Falun. Det betydde lite extra tid för shopping och annat som jag inte har gjort på flera veckor.

Blev lite shopping i Falun sen begav jag mig hemöver för att unna mig lite sol, i form av solarie! :) Strax därefter var det dags att åka till Sara och salongen och fixa håret. Klipp och färgning. Så underbart skönt att det äntligen är fixat, det var verkligen på tiden.

Gyminstruktionen jag skulle ha blev inställd pga sjukdom. Så nu är det bara fotbollsträningen som är kvar av denna händelserika dagen!


Bra dag det här!


och jag längtar så till helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0